wtorek, 19 kwietnia 2016

Czym jest dla mnie blogowanie

Czeeeść!

Jedna z moich czytelniczek w komentarzu pod ostatnim Tag'iem zadała mi bardzo ciekawe pytanie, a mianowicie:

Pozwól, że zadam jedno pytanie, na które chcę uzyskać oficjalną odpowiedź, czy twój blog jest oficjalny, czy taki młodzieżowy "4fun"? 

Także dzisiaj oficjalnie opowiem Wam jak zacząłem blogować i co mi to daje.

Moja historia zaczęła się kilka lat temu, kiedy zacząłem pisać pierwszego bloga z moim opowiadaniem. (link) Niestety po jakimś czasie przestałem go pisać,  tak po prostu, potem próbowałem założyć bloga, ale znowu mi nie wychodziło. W międzyczasie chodziłem do gimnazjum, które pochłaniało większość mojego czasu. W czasie wakacji do mojej wioski przyjechała moja przyjaciółka. Razem z Czarnym Kapturkiem siedzieliśmy i obmyślaliśmy, o czym mógłbym zrobić bloga. 
 W pewnym momencie padł pomysł:
- Hej zrób bloga, o książkach! - Ten pomysł okazał się najtrafniejszy, ponieważ zawsze czytałem książki i zawsze opowiadałem wszystkim o czym był dany tytuł. Teraz też to robię, ale w Internecie dla większej ilości ludzi :D.
 Z czasem założyłem bloga i dnia 29.11.2015 wrzuciłem tu pierwszego posta. Byłem bardzo podekscytowany statystykami, jakie później miałem.

Przechodząc do sedna blogowanie jest dla mnie odskocznią od szkoły, nauki, życia, jest częścią mnie i już tak zostanie.
Nie robię tego dla pieniędzy, albo darmowych książek, czy innych produktów od sponsorów. Robię to dla siebie i dla Was :D.
Uwielbiam czytać książki i będę dzielił się moimi przeżyciami względem danego dzieła.   
Blogowanie traktuję jako zabawę, ale też zajęcie, któremu muszę poświęcić czas i często pieniądze.
Bardzo kocham to co robię, bo w moim kawałku Internetu czuję się świetnie, mam nadzieję, że Wy też :P

Przepraszam, że ten post może wydawać się trochę krótki. 

 ------------------------------------------------------------------------
To chyba tyle w temacie
Chcę bardzo podziękować Migisi, która zarzuciła temat :D. Oby więcej takich tematów:
Zapraszam Was na mojego Wattpada, na którym piszę powieść. (link)
                             
                         Do następnego!

                             Bayooo

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. Sama niedawno założyłam bloga książkowego i niczego nie żałuję. Bardzo fajnie piszesz :) Obserwuję i będę śledziła na bieżąco twoje wpisy. Powodzenia w blogowaniu. :)
    Zapraszam do mnie: http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I to doprowadziło, że wywiozę cię na dwa dni do Warszawy :3

    OdpowiedzUsuń