czwartek, 3 marca 2016

Hunger Games book TAG

Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w ten jakże piękny wieczór. 

Przepraszam, za moją nieobecność, ale skończyłem ferie zimowe i  wróciłem do szkoły :/
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym tagiem na moim blogu!  
                            
HUNGER GAMES BOOK TAG

1. Która część trylogii jest Twoją ulubioną?
Strasznie waham się pomiędzy Igrzyskami, a Kosogłosem obie książki rozwaliły mnie emocjonalnie, złamały mi serce na miliardy kawałków. W każdej znalazłem coś co nie pozwoliło mi przejść obojętnie i do dzisiaj wspominam te książki jaki jedne z lepszych 

2. Jak długo wytrwałbyś w Głodowych Igrzyskach?
W teście wyszło mi, że wygrałbym, ale nie jestem pewny co do swoich możliwości. Może sporo wiem na ten temat, ale nie potrafiłbym zabić kogokolwiek. W sumie to nie mam pojęcia jak bym się na takich igrzyskach zachował: może bym zwariował, albo ukrył się gdzieś na drzewie. Jedno co wiem to na pewno nie zaufałbym nikomu po za osobą z mojego dystryktu. (test w linku)

3. Jaka najdziwniejsza rzecz zdarzyła się w książkach?
hahahaha najdziwniejsza rzecz w książce? Było ich kilka np: ciąża Katniss, albo to co stało się z dwunastym dystryktem i co było dalej. Te wydarzenia doprowadziły mnie do szoku, przez kilka dni nie mogłem się pozbierać. I w przypadku ciąży Katniss sam domagałem się odwołania igrzysk, ze względu na dziecko.  

4. Jak dowiedziałeś się o Igrzyskach Śmierci?
Przeglądając internet natrafiłem na okładkę pierwszych igrzysk pomyślałem:
-Kurde muszę to przeczytać!
Tak też zrobiłem i po kilku dniach miałem książkę za sobą. pochłonąłem ją w dwa dni. 

5. Jaki jest Twój ulubiony moment z całej serii?
Nie mam takiego momentu. Lubię całą trylogię za całokształt, ponieważ te książki wiele uczą i dają sporo do myślenia. 

6. Kto jest Twoim ulubionym bohaterem?
Moim ulubionym bohaterem była Prim dlatego, że była pełna nadziei i radości, zawsze starała się pomóc i dawała z siebie wszystko. 

7. W którym dystrykcie byś żył?
Chyba w piątym :D Dlatego, że uwielbiam się uczyć i zdobywać wiedzę. Uważam, że piąty dystrykt byłby idealnym domem dla mnie.

8. Gdybyś mógł wziąć na arenę jedną rzecz, co by to było?
Chyba jakąś dobrą i grubą książkę, bo zawsze można poczytać, ale też w razie czego rozpalić ognisko. Więc same plusy :D  

9. Co jest najbardziej złowieszczym planem jaki ktoś wymyślił w powieści?
Ogólnie plan Snow'a. Jego chora fascynacja i chęć zniszczenia dystryktów przez organizacje igrzysk była chora! Nie lubię gościa, więc dobrze, że skończyło się jak tak jak powinno.  

10. Kto jest Twoim ulubionym czarnym charakterem?
Wybór miałem ogromny! - aż dwóch, jednak osobiście wolę Coin za to, że na początku ją lubiłem dopiero potem, gdy przejrzałem jej zamiary zacząłem ją nienawidzić.


Mam nadzieję, że ten tag w moim wykonaniu Wam się spodobał. Piszcie komentarze co sądzicie, może macie inne zdanie? Podzielcie się nim.


Do następnych tagów! :D

4 komentarze:

  1. Fanką serii książek 'Igrzysk' nie jestem, ale filmy są dla mnie przystępne. Pierwsza część mi się trochę dłużyła, ale na Lawrence się bardzo dobrze patrzy. W sumie z Twojego posta się trochę dałam zaspojlerować xD
    Cieszę się, że weszłam w link z Twoim opisem Endgame, bo tematyka mnie zaciekawiła. Tylko na litość nie centruj postów, a je justuj. To o wiele lepiej wygląda i lepiej się to czyta :D
    Co do recenzji to byłoby super, gdybyś dodał opis książki oryginalny, swoje odczucia w większej ilości niż dwa zdania i coś dodatkowo. Bo widać, że masz zapał, widać w tym Ciebie. Fajnie, by to było kontynuować, rozszerzając to :)
    Pozdrawiam, T. (http://queenoftrolls.blogspot.com/2016/03/oo1-o-tym-jak-z-atoreczki-staam-sie.html)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Dobra krytyka nie jest zła! Postaram się poprawić. :D Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Proszę o komentarz na temat filmu/książki (obie wersje są mega ciekawe, lecz wole film) pt. "Diabeł ubiera się u Prady", oraz jako iż jesteś uczniem Zespołu Szkół Agrotechnicznych, której to szkoły patronem jest sam Reymont, znana powinna ci być książka pt. "Chłopi" autora noblisty. Liczę na recenzje na wysokim poziomie. Pozdrawiam C.H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja też chcę usłyszeć opinie na temat dzieła noblisty od tak wybitnego literaturoznawcy. Czekam cierpliwie.

      Usuń