piątek, 25 marca 2016

Powrót w wielkim stylu!

Czeeeść!


Na początku baardzo was przepraszam, za moją nieobecność, ale brałem udział w bardzo ważnym projekcie szkolnym. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Zaczęła się wiosna!!! Hurrrra...
Uwielbiam wiosnę, ponieważ czuję, że po zimie wracam do życia. Jestem wtedy pełny energii i mogę góry przenosić.

Pogoda robi się piękniejsza, wyrastają pierwsze kwiaty. Robi się cudownie!!

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym Tag'iem! 
Będzie to:


  Social Media Book Tag

Także ten...lecimy!! 

1. Twitter: twoja ulubiona krótka książka
Długo się zastanawiałem jaką książkę wybrać. Doszedłem do wniosku, że będzie to "Pałac o stu bramach" autorstwa Carlo Frabetti, ponieważ książka zachwyciła mnie  swoją prostotą, a zarazem zawiłością w zagadkach. Książka jest genialna, ponieważ możemy dokonać w niej wyboru co zrobi nasza postać wybierając jedną z dwóch lub trzech opcji. 

2. Facebook: książka, którą każdy czytał i poczułeś presję by też ją przeczytać
Tutaj mogę przytoczyć historię: otóż w gimnazjum miałem masę znajomych, którzy również czytali książki. Pewnego dnia zobaczyłem, że większość z nich siedzi pod ścianą i czytają książkę. Każdy miał swój egzemplarz. Był to "Więzień labiryntu" James'a Dashner'a pomyślałem, że też muszę ją przeczytać. 

3. Tumblr: książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne
Wydaje mi się, że było to "Hyperversum" autorstwa Cecili Randall. Książka nie była popularna(i chyba dalej nie jest) a szkoda!! Utwór jest GENIALNY. Uwielbiam! Opowiada o grupie przyjaciól, którzy zostali wciągnięci przez grę komputerową do XIII-wiecznej Francji Tam przeżywają niesamowite przygody, niektórzy poznają miłość. 

5. Instagram: książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie
Padło na "Mroczne Umysły" Przepiękna okładka przykuwa wzrok! Uwielbiam!! Recenzje znajdziecie tutaj. 



4. MySpace: książka, którą nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie
Jest taka jedna książka, której nie pamiętam. Tym razem jet to polskiej autorki Anny Grędy "Ogar Boga. Popiół i Piach" Nie napisze zbyt wiele o tej książce, bo nie pamiętam. :P 

6. YouTube: książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć
Z czystym sercem "Engame Wezwanie", którego recenzję też można przeczytać tutaj.

7. GoodReads: książka, którą polecasz wszystkim
Ostatnie pytanie było najtrudniejsze, ponieważ polecam każdą książkę, którą przeczytam, bo każda jest unikatowa i specjalna. Jednak ostatnio dużo mówię wszystkim o książce "Gra Endera", której recenzja też już jest. tutaj.



Dziękuję za ten TAG. Jeszcze raz przepraszam! i do następnych TAG'ów
Jeżeli masz inne zdanie napisz w komentarzu. Chętnie przeczytam.

2 komentarze:

  1. Świetny post. Ciekawe odpowiedzi. Chyba kupię sobie ten "Pałac o stu bramach"

    OdpowiedzUsuń
  2. Więźnień Labiryntu... Jaki Ty szczęściarz, że miałeś takie osoby w klasie! U mnie to potrafią się tylko zajmować pilniczkami do paznokci, serio, nie żartuję.
    To dziwne, że nie słyszałam o Hyperversum. Wydaje się być na prawdę ciekawa i jak tylko będę miałą czas to z chęcią się z nią zapoznam. XIII-wieczna Francja to coś dla mnie! Ogólnie książki historyczne to tonami do mnie XD
    Nie wiem czy dobrym pomysłem jest ekranizowanie ulubionej książki ( zakładam, że Endgame nią jest ). Moją właśnie ekranizują i dosłownie się rzucam, bo to co już zmienili jest kategoryczne. W kinie chyba nie wysiedzę... Boże dopomóż, nie życzę tego nikomu!

    Pozdrawiam,
    Cmentarz Zapomnianych Książek

    OdpowiedzUsuń